فال حافظ آنلاین

فال حافظ شیرازی,فال حافظ,

فال حافظ آنلاین

فال حافظ شیرازی,فال حافظ,

مدل های جذاب شیرینی عید نوروز 97 به روش خانگی با تزیین

مدل های جذاب شیرینی عید نوروز 97 به روش خانگی با تزیین شیک رنگی

شیرینی عید نوروز 97 به همراه آموزش تزیین مدل های مختلف شیرینی عید نوروز شیرینی عید نوروز97 آموزش شیرینی عید نوروز خانگی. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید با مدل های جذاب شیرینی عید نوروز 97 به روش خانگی.

 

شیرینی عید نوروز 97، شیرینی عید نوروز خانگی

 

مدل های جذاب شیرینی عید نوروز 97

 

قدیمی ترین جشن ایرانیان همین عید نوروز بوده است و به همین دلیل مسلما از آداب و رسوم زیادی هم بهره می برد که مردم هم اکنون هم پس از گذشت چند هزار سال هم بیشتر آداب و رسوم آن را به درستی انجام می دهند. آداب و رسوم عید نوروز با مراسم چهرشنبه سوری برگزار می شود . در این ایام خوردن شیرینی و شکلات و … در بین ایرانیان مرسوم است.و چشن عید نوروز را که یادگاری است پرارج از دوران عظمت و سرفرازی ایران باستان ، با شکوه فراوان جشن می گیرند. و با انواع مختلف از شیرینی ها و تنقلات ایرانی از مهمانان خود  در این جشن فرخنده پذیرایی می کنند.

 

شیرینی عید نوروز 97، شیرینی عید نوروز خانگی

 

نکات مهم شیرینی عید نوروز 97 به روش خانگی 

 
اگر می خواهید مقدار زیادی شیرینی برای عید بپزید،فر را روی  حرارت متوسط تنظیم کنید  و آنها را در مدتی طولانی بپزید.  اما برای شیرینی های  ریز و کوچک  (مثل  شیرینی نخودچی)، با حرارت زیاد، می توانید  در وقتتان صرفه جویی  کنید.

 

شیرینی عید نوروز 97، شیرینی عید نوروز خانگی

 

اگر روی  شیرینی تان  پخته  ولی داخل آن خمیر  مانده، یکی  از دلایلش این  است که حرارت فر زیاد بوده. یک تکه فویل را چندلایه  کنید، روی شیرینی  ها بیندازید و  دوباره شیرینی  ها را در فر بگذارید. این کار  باعث  می شود خمیر وسط شیرینی  هم پخته  شود..

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.