فال حافظ آنلاین

فال حافظ شیرازی,فال حافظ,

فال حافظ آنلاین

فال حافظ شیرازی,فال حافظ,

آخرین قیمت خودروی داخلی در بازار پس از تعطیلات نوروزی 97

آخرین قیمت خودروی داخلی در بازار پس از تعطیلات نوروزی 97

پس از پایان تعطیلات نوروزی و آغاز رسمی فعالیت های اقتصادی در بازار تب خرید و فروش خودرو  کمی کاهش یافته و همین امر نیز باعث کاهش تقاضا و ثبات نسبی قیمت خودروهای داخلی شده است. هر چند که افزایش قیمت دلار در بازار آزاد همچنان وضعیت قیمت خودروهای وارداتی را بی ثبات کرده است.

آخرین قیمت خودروهای داخلی در بازار در سال 97 و پس از تعطیلات نوروزی (+جدول)



وضعیت قیمتی خودروهای داخلی در تهران حاکی است که پس از افزایش قیمتی که در پایان سال 96 انجام شد قیمت ها به مشابه ایام پایانی سال 96 بوده و تغییر محسوسی در ان دیده نمی شود
بر اساس این گزارش آخرین قیمت خودروهای داخلی در بازار به شرح جدول زیر است.
قیمت های درج شده مربوط به خودروهای کاردکس در بازار است و در صورتی که خریدار خواهان خودروی دارای پلاک باشد باید رقمی اضافه تر را پرداخت کند.
معمولا زمان پلاک شدن خودرو های کاردکس یک هفته تا 10 روز بستگی به کارخانه تولید کننده خودرو دارد.

آخرین قیمت خودروی داخلی در بازار پس از تعطیلات نوروزی 97 (+جدول)

خانم ایرانی و آمریکایی , عامل تیراندازی در مقر یوتیوب

خانم ایرانی و آمریکایی , عامل تیراندازی در مقر یوتیوب
خانم ایرانی، عامل تیراندازی در مقر یوتیوب (+عکس)

 پلیس سان برونو ایالت کالیفرنیای آمریکا اعلام کرد که عامل تیراندازی در مقر یوتیوب زنی 39 ساله بوده و هویت وی مشخص شده است.
مقام های پلیس کالیفرنیا اعلام کردند که عامل تیراندازی در مقر یوتیوب در شهر سن برونو شناسایی شده و یک زن ایرانی تبار به نام «نسیم نجفی اقدم» بوده است.
همچنین برخی منابع مدعی شده اند که این زن در شبکه های اجتماعی فعالیت گسترده ای داشته و همچنین گیاهخوار و حامی حقوق حیوانات بوده است.
 ویدیوهایی از نسیم نجفی اقدم در شبکه های اجتماعی به زبان های انگلیسی و فارسی موجود است که در آن ها وی از حذف ویدیوهای خود توسط یوتیوب شکایت دارد.ویدیوهای وی در یوتیوب بیش از یک میلیون بازدید کننده داشته است و در آنها از سانسور ویدیوهای خود توسط یوتیوب شکایت کرده بود.
این در حالی است که مقام های پلیس گفته اند انگیزه وی از این تیراندازی مسائل خانوادگی بوده است.
نسیم نجفی اقدم شب گذشته (عصر سه شنبه به وقت محلی) اقدام به تیراندازی در مقر یوتیوب در شهر سن برونو در ایالت کالیفرنیای آمریکا کرد.
وی پس از زخمی کردن سه نفر، خود را به ضرب گلوله کشت.

طرز تهیه قورمه سبزی مجلسی و خوشمزه

طرز تهیه قورمه سبزی مجلسی و خوشمزه

 

قورمه سبزی , طرز تهیه قورمه سبزی , قورمه سبزی خوشمزه

 

نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه خورشت قورمه سبزی را آماده کرده ایم برای مشاهده دستور آشپزی ، این پست را دنبال کنید

 

مواد لازم برای پخت قورمه سبزی

 

گوشت مغز ران گوسفند با قلم یا راسته بی استخوان /گوساله :♦: ۷۰۰ گرم

 

سبزی قورمه سبزی :♦: ۱/۵ کیلو

 

لوبیا قرمز :♦: دو سوم لیوان

 

لیموعمانی :♦: ۷ عدد

 

پیاز :♦: ۱ عدد

 

نمک ، فلفل و زردچوبه :♦: به میزان کافی

 

رب گوجه فرنگی :♦: در صورت تمایل ۱ قاشق

 

آبغوره :♦: درصورت تمایل

 

روغن :♦: به میزان لازم

 

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.net

 

قورمه سبزی , طرز تهیه قورمه سبزی , قورمه سبزی خوشمزه

 

طرز تهیه قورمه سبزی خوشمزه

عکس های مرجان محتشم و خانواده

عکس های مرجان محتشم و خانواده ، ماجرای ازدواج با عادل فردوسی پور

مرجان محتشم, بیوگرافی مرجان محتشم, عکس های جدید مرجان محتشم

بیوگرافی کامل مرجان محتشم بازیگر خوب کشورمان ، در ادامه این تصاویر را مشاهده نمایید

مرجان محتشم, بیوگرافی مرجان محتشم, عکس های جدید مرجان محتشم

بیوگرافی مرجان محتشم

مرجان محتشم متولد ۱۳ اسفند ۱۳۴۸ تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. محتشم برای اولین بار و به طور حرفه‌ای سال ۱۳۷۶ با سریال «بهشت گمشده» به کارگردانی کامران قدکچیان وارد عرصه هنر شد، اولین تجربه تلویزیونی‌اش به سریال حقیقت آیینه به کارگردانی اسماعیل میهن‌دوست برمی‌گردد. عمده شهرت او، به دلیل ایفای نقش در سریال پس از باران و در نقش شهربانو بوده‌است.

اظهارات جنجالی

مرجان محتشم در خصوص کم کاری خود می‌گوید:

من در اوج دوران بازیگری ام هم بارها عنوان کرده بودم که بازیگری نیستم که تنها ماندن در عرصه بازیگری را سرلوحه اهدافم قرار دهم و بخواهم به هر قیمتی بازی کنم. متاسفانه برخی از بازیگران با تن دادن به روابط نا مشروع برای خود جایگاهی در سینما دست و پا می‌کنند. کاری که من حاضر شدم به قیمت حذف شدنم از عرصه بازیگری به آن تن ندهم. مرجان محتشم می‌افزاید: متاسفانه برخی از بازیگران هستند که برای محبوبیت کاذب و بودن در عرصه این بی اخلاقی‌ها را بدون در نظر گرفتن نقش خدا در زندگی به جان می‌خرند.

عکس و مشخصات فنی قیمت شرایط فروش سایپا کوییک

عکس و مشخصات فنی قیمت شرایط فروش سایپا کوییک

 

رنو سیمبل ، نام یکی از محصولات شرکت رنو است که که احتمالا تولید شده تا جایگزین لوگان یا همان تندر 90 معروف بین ایرانی ها باشد . تندر 90 یا لوگان در سال 2004 توسط شرکت داچیا به بازار عرضه شده بود و در سال 2008 نسل اول فیس لیفته آن ارائه شد ، هر چند به نظر می رسد این خودرو از رده خارج است و دیگر قادر به رقابت با دیگر محصولات نیست ولی ایران خودرو همچنان این خودرو را در خط تولید خود دارد و با نام تندر 90 پلاس اقدام به تولید آن می کند ! با این حساب می توان رنو سیمبل را نوادگان تندر 90 دانست و باید دید آیا قادر است موفقیتی که جدش در بازار خودرو کسب کرد را ، مجددا تکرار کند یا خیر . در ادامه این مطلب همراه ما باشید با معرفی کامل ، بررسی مشخصات فنی ، عکس ها و قیمت رنو سیمبل .

 

رنو سیمبل |  Renault SYMBOL 2017 ؛ بررسی مشخصات فنی و معرفی کامل رنو SYMBOL به همراه گالری تصاویر جدید و قیمت رنو سیمبل 2017 در ایران

 

رنو سیمبل ، با پلتفرمی متفاوت از تندر 90 تولید شده است ، ولی می توان به وضوح شباهت هایی را بین این خودروی جوان با تندر 90 محبوب ، پیدا کرد . بیایید نگاه دقیقتری به ظاهر این محصول بیندازیم .

 

از نمای جلو که به سیمبل نگاه می کنید ، فرم آشنای محصولات رنو را خواهید دید . جلو پنجره و لوگوی رنو در دسط آن به همراه چراغ هایی که کمی به طرف وسط متمایل شده اند و شما را یاد فردی می اندازد که جدی و کمی اخمو است می اندازد . سپر برجسته ای که قسمت عبور هوا را در پایین از قسمت بالا جدا می کند . چراغ های مه شکن هم شکل سنتی دایره ای دارند و همه چیز ساده و شکیل کار شده است .

 

رنو سیمبل |  Renault SYMBOL 2017 ؛ بررسی مشخصات فنی و معرفی کامل رنو SYMBOL به همراه گالری تصاویر جدید و قیمت رنو سیمبل 2017 در ایران