فال حافظ آنلاین

فال حافظ شیرازی,فال حافظ,

فال حافظ آنلاین

فال حافظ شیرازی,فال حافظ,

دنا پلاس ، عکس و مشخصات فنی قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک جدید

دنا پلاس ، عکس و مشخصات فنی قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک جدید

دنا پلاس , وقتی صحبت از خودرو سازان داخلی و محصولات آنها می شود اولین چیزی که به ذهنمان میرسد ، محصولاتی نه چندان زیبا و گاهی اوقات نه چندان ایمن است . محصولاتی که به علل مختلف همراه با سرعت کند پیشرفت صنعت خودروسازی در ایران ، فاصله زیادی با تکنولوژی های روز دنیا در این صنعت دارند . اما در این مطلب به معرفی محصولی می پردازیم که هم از نظر ظاهری و هم از نظر قدرت ، یک سر و گردن از دیگر محصولات ایرانی بالاتر است و شرکت ایران خودرو قدم امیدوار کننده ای را برداشته است . در ادامه این مطلب با معرفی و بررسی مشخصات فنی ، تصاویر و قیمت دنا پلاس همراه ما باشید .

دنا پلاس | Dena Plus 2018 ، بررسی کامل مشخصات فنی به همراه عکس های جدید و قیمت محصول جدید ایران خودرو دنا پلاس اسپرت و دنا + جدید

طراحی ظاهری و بدنه

از نمای جلو ، با جلو پنجره و سپر یکپارچه و مشکلی رنگی مواجه می شویم که باعث می شود دنا پلاس خشن و اسپرت جلوه کند . هر چند فرم و ابعاد چراغ ها همانند دنا معمولی است ولی به کار بردن چراغ های LED در پایین چراغ ها و البته به روز شدن نمای داخلی آنها به همراه چراغ های نئون به کار رفته ، علاوه بر تغییر خوشایند ، حس خوبی را هنگام تماشای نمای جلوی دنا پلاس مخصوصا در شب به مخاطب میدهد .

دنا پلاس | Dena Plus 2018 ، بررسی کامل مشخصات فنی به همراه عکس های جدید و قیمت محصول جدید ایران خودرو دنا پلاس اسپرت و دنا + جدید

دنا + ، در نمای جانبی تغییرات زیادی را به خود دیده است . وجود خطی که از گلگیر جلو شروع می شود و تا نزدیکی چراغ های عقب ادامه دارد به علاوه خطوط و حالت مثلثی شکل پایین در ها نشان از جسارت طراحان ایران خودرو برای ایجاد تغییری بزرگ در این مدل بوده است ، جسارتی که خوب به نظر می رسد و حداقل دیگر کسی این مدل را با سمند اشتباه نمی گیرد ولی می توانست کمی نوآوری بیشتری را در بر بگیرد . فرم پنجره عقب هم تغییر کرده و حالت لوکس تری را به نمای کناری دنا پلاس داده است . البته در نمای کنار ، کمی قسمت جلویی ماشین کشیده به نظر می رسد ، شیدگی که کمی زیاد به نظر می رسد !

دنا پلاس | Dena Plus 2018 ، بررسی کامل مشخصات فنی به همراه عکس های جدید و قیمت محصول جدید ایران خودرو دنا پلاس اسپرت و دنا + جدید

در نمای عقب تقریبا تغییر محسوسی اعمال نشده است و نمای عقب ، همان دنا معمولی است . البته این را هم باید گفت که دنا پلاس در حقیقت فیس لیفت ، دنا معمولی است . البته اگر به تعریف فیس لیفت نگاهی بکنیم متوجه می شویم که هدف از این کار اعمال تغییرات ارزان قیمت در قسمت هایی که بیشتر دیده میشوند است ، در دنا پلاس قسمت هایی تغییر کرده است که هزینه زیادی می گیرد . گلگیرها ، رکاب ، در ها و فرم نمای کناری کمی بیشتر از یک فیس لیفت استاندارد ، هزینه بر میدارد .

طراحی داخلی

دنا پلاس مانند دنا معمولی از نمای داخلی قابل قبولی برخوردار است . وجود نمایشگر بزرگ در وسط با قسمت های کناری طرح چوب که تا پایین این قسمت کشیده اند و پارچه مخمل برای تودوزی ها که باعث شده داخل این خودرو لوکس تر به نظر برسد . هر چند جنس داشبرد از پلاستیک است ولی جنس آن مناسب به نظر می رسد . فرمان هم به همراه کلیدهای کنترلی حالت خوبی دارد ، قسمت نمایش سرعت و دور موتور خوب ، زیبا و کاربردی طراحی شده است . اضافه شدن سانروف هم به لوکس بودن نمای داخلی دنا پلاس کمک کرده است . کلید های مربوط به کنترل سانروف روی سقف قرار دارد و تاثیر به سزایی در تغییر ظاهر در نمای داخلی این ماشین دارد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.