فال حافظ آنلاین

فال حافظ شیرازی,فال حافظ,

فال حافظ آنلاین

فال حافظ شیرازی,فال حافظ,

تعبیر خواب مار

تعبیر خواب مار + تعبیر خواب حمله مار به انسان و کشتن مار و مار رنگی

تعبیر خواب مار تعبیر خواب حمله مار به انسان تعبیر خواب کشتن مار تعبیر خواب مار رنگی تعبیر خواب کامل مار تعبیر خواب بیرون آمدن مار بدن انسان تعبیر خواب مار سمی تعبیر خواب مار افعی تعبیر خواب مار بزرگ و ترسناک.  اگر خواب مار را دیده اید و دنبال تعابیر آن هستید ، این مطلب می تواند به شما کمک کند.

 


تعبیر خواب مار,تعبیر خواب حمله مار به انسان,تعبیر خواب کشتن مار,تعبیر خواب رنگی,تعبیر خواب مار بزرگ,تعبیر خواب مار سمی,تعبیر خواب مار ترسناک,تعبیر خواب کامل

 

معنی خواب شما به رنگ،شکل،حالت،اندازه مار بستگی دارد. مار،خطر یا دشمن خانگیست. خطری که بدون اطلاع قبلی و بی آنکه انتظارش را داشته باشید و حدس بزنید چه میشود و چه کسی در کمین شماست به سراغتان می آید و دشمنی است زیبا ، قشنگ ، خوش نقش ، دل فریب ، که زیر سر یا در خانه شماست و از وجود بی خبرید… اما این دشمن دنبال آن است که در فرصتی مناسب زهرش را در تن شما فرو کند. مار ثروتی است و دارائی نهفته و موجودی که شما از آن بی خبرید در افسانه ها آمده است که علامت مار به معنای خزائن گنجینه های نهفته در زیر خاک و ویرانه های قصور کهن و باستانی است که می تواند به پول اندوخته و نهفته اشاره کرد…

 

 

معانی تعابیر خواب به روایت اسلام و شرق :

 

 

تعبیر خواب مار به روایت امام صادق (ع) 

 

تعبیرهای مار عبارت‌اند از

دشمنی

مخفی زندگانی

سلامتی

پادشاهی 

سپه سالاری

کامیابی

زن 

خواسته و مراد

پسر

سیل

 

 

تعبیر خواب مار به روایت ابن سیرین 

 

 

 تعبیر خواب مار، دشمن پنهان می‌باشد. اگر ببینی در خانه مار وجود دارد، تعبیرش دشمنی از اهل خانه می‌باشد، ولی اگر مار را در صحرا ببینی، تعبیرش دشمنی بیگانه است.

 

 

تعبیر خواب مار به روایت مطیعی تهرانی

 

 

دیدن مار در خواب خبر از وجود دشمنی خانگی می‌دهد. این خزنده بدون خبر و اطلاع قبلی در کمین بوده و به سراغتان خواهد آمد. دشمنی زیبا، خوش نقش و نگار و دل فریب که در نزدیکی شماست و از وجود آن با خبر نیستید. اگر فرصت بیابد نیش زهر آلود خودش را در تن شما فرو می‌برد. 

 

 

تعبیر خواب جنگ با مار چیست؟!

 

 

تعبیر خواب مار به روایت ابن سیرین

 

اگر در خواب ببینی با مار جنگ و درگیری می‌کنی، به این معنی است که با دشمن دعوا و درگیری پیدا خواهی کرد، اگر مار بر تو غلبه کرد، دشمن بر تو غلبه می‌کند، ولی اگر تو بر مارغلبه کرده‌ای، تعبیرش این است که تو بر دشمن غالب و پیروز می‌شوی. اگر ببینی مار را به دو نیم کرده‌ای، مال و اموال دشمن را مصرف خواهی کرد.

 

 

تعبیر خواب مار به روایت ابراهیم کرمانی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.